maandag 18 maart 2013

Veiling gesloten, schilderijen verkocht!

Ik heb vanavond de veiling voor de twee schilderijen gesloten. Op het abstracte schilderij was een bod uitgebracht van 100 euro door Erik Vianen, een lid van Toerclub Nuenen waar ik ook lid van ben. Op het andere schilderij (de fiets) is niet geboden.

Toen ik Erik vanavond berichtte dat hij de hoogste bieder was en hij hoorde dat de veiling dus eigenlijk niet echt goed op gang was gekomen, heeft hij een bijzonder sympathiek gebaar gemaakt en zijn bod verhoogd naar 150 euro!! Ik heb hem laten weten dat hij voor dat bod nu beide schilderijen krijgt.

Binnenkort zal ik de schilderijen persoonlijk aan Erik overhandigen.

Erik, super bedankt voor deze gulle bijdrage! Ik hoop dat schilderijen een mooi plekje krijgen bij jou thuis of op je kantoor.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten