zaterdag 2 maart 2013

De 2.500 euro grens al gepasseerd!

Afgelopen week is het bedrag aan donaties al de grens van 2.500 euro gepasseerd! Het streefbedrag is dus al bereikt, maar daar laten we het niet bij. Er komen nog steeds bedragen binnen, o.a. van inschrijvers voor de workshop (er zijn nog slechts 1 tot hooguit 4 plaatsen vrij), de toertocht (nog ruimte voor deelnemers) en van de shirtsponsors. Ook staat de veiling van de twee schilderijen nog open en op een daarvan is al een mooi bod van 100 euro binnen. Mijn werkgever (Sogeti Nederland BV) doneert ook nog eens 1.000 euro (!), maar dat bedrag is niet zichtbaar op mijn actiepagina, omdat het rechtstreeks naar mijn projectnummer bij de Nierstichting wordt overgemaakt. Uiteraard wordt dat bedrag wel bij het totaal opgeteld.

Groep 1 RPM maandag 25-3-13
Afgelopen maandag was ik te gast bij HealthCity Philipsstadion en heb ik 2 lessen RPM naast Twan op het podium meegefietst om aandacht te vragen voor mijn actie. Dat leverde een bedrag van 19 euro contant op in de donatiebox en nog eens 30 euro aan digitale donaties. Het waren 2 leuke uren voor een fanatieke groep RPM-ers. De opbrengst is niet zo groot, maar alle beetjes helpen en misschien komen er ook uit de groep nog donaties binnen, je weet maar nooit.

Zonder de donatie van Sogeti staat de teller nu al op 2.601,64 euro. Ik denk dat een totaalbedrag van 5.000 euro misschien wel gaan halen en dat zou heel erg mooi zijn. Heb je dus nog niet gedoneerd, maar vind je mijn actie wel de moeite waard, neem dan de moeite om even een donatie te doen. Dat kan door de klikken op het logo rechtsboven in de zijbalk op deze pagina. Je kunt natuurlijk ook nog inschrijven voor de toertocht van 100km door Zuid-Limburg of een bod doen op een van de schilderijen.
Elke bijdrage (groot of klein) is welkom! Bedankt alvast!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten