donderdag 10 januari 2013

Maarten Tjallingii is ambassadeur van mijn actie!

Via de Nierstichting had ik de vraag uitgezet of Maarten Tjallingii, bekende Nederlandse beroeps wielrenner van het Blanco Pro Cycling team (voorheen Rabobank) en zelf slechts in het bezit van één nier, bereid zou zijn zijn steun aan mijn actie toe te zeggen (als ambassadeur), zodat ik zijn naam en foto hiervoor kan gebruiken. Maarten is al enkele jaren ambassadeur van de Nierstichting.

Maarten Tjallingii

Vandaag kreeg ik het bericht dat de Nierstichting telefonisch contact met Maarten heeft gehad, net voor hij het vliegtuig instapte naar Australië (Tour Down Under vanaf 20/1/13) en dat Maarten positief heeft gereageerd en graag zijn medewerking verleent. Helemaal super dus! Het leuke was dat hij een tweet van mij over mijn actie al gelezen had (was namelijk geretweet door de Nierstichting) en dat hij die zelf ook weer geretweet had. Hij vond het "een heel mooi initiatief".


Ik vind het echt hartstikke leuk dat Maarten ambassadeur van mijn actie wil zijn!!!

Maarten, als je dit leest, hartstikke bedankt en veel succes bij de Tour Down Under!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten