zondag 24 februari 2013

Inschrijvingen workshop en toertocht; nog beperkt aantal plaatsen beschikbaar!

Zoals al eerder aangekondigd organiseren we twee activiteiten speciaal gericht op racefietsters:

  1. Op woensdagavond 20 maart is er een workshop racefietsonderhoud. Deze wordt georganiseerd in samenwerking met Sjef Kisters van Wielershop Rubino in Nuenen. Aanvang 19.00 uur. Je leert in een avond alles wat je moet weten om kleine reparaties en afstellingen aan je fiets te kunnen doen, erg handig. Deelname kost 15,00 euro. Deze dien je als (minimale) donatie te voldoen, nadat je van mij een bevestiging hebt gekregen dat je mee kunt doen. Inschrijven kan door een mail te sturen naar stelvio.actie@gmail.com.
    Er zijn nog slechts 6 plaatsen beschikbaar dus schrijf je snel bij me in!!

  2. Zondag 26 mei 2013 houden we een toertocht van 100 km in Zuid Limburg. Hierin zitten veel bekende beklimmingen. Aanvangstijd en startlocatie moeten we nog vaststellen. Inmiddels zijn hier al 35 inschrijvingen voor binnen en heb ik nog zo'n 15 toezeggingen. Ook hier is het aantal deelnemers gelimiteerd (uit veiligheidsoverwegingen), dus schrijf je NU in als je mee wilt doen!
    Er is een fotograaf aanwezig die een groepsfoto maakt en onderweg van elke deelnemer een actiefoto. Deze foto's krijg je later (gratis) toegestuurd per mail als mooie herinnering aan een (naar ik hoop en verwacht) een gezellige dag.
    Deelname kost 15,00 euro. Stuur mij een mail op stelvio.actie@gmail.com en nadat je van mij een bevestiging hebt ontvangen doe je een donatie van (minimaal) 15 euro.
Let op: alle donaties gaan rechtstreeks naar de Nierstichting. Daarom kunnen gedane donaties niet meer teruggedraaid worden, dus betaald is betaald. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten