dinsdag 7 mei 2013

Interview over Stelvio-actie in collectantenmagazine 2013 van de Nierstichting

De Nierstichting brengt 1 of 2 maal per jaar voor haar collectanten en  magazine uit en deze keer hebben ze daar een interview in geplaatst dat ik een paar maanden geleden, op hun verzoek, gegeven heb. Dat was naar aanleiding van mijn Stelvio-actie en het contact dat ik daarover regelmatig heb met de Nierstichting. Het was hun ook opgevallen hoe succesvol de actie nu al is: doelstelling 2.500 euro is inmiddels al ruimschoots overtroffen. De teller staat vandaag op ruim 5.300 euro en het groeit nog steeds!
Toch wel leuk om jezelf terug te zien in zo'n blaadje :-). De Nierstichting besteedt sowieso regelmatig aandacht aan de actie. Gisteren nog plaatsten ze een bericht en een oproep op Facebook voor deelnemers aan de toertocht die op 26 mei gehouden wordt. En volgens mij werkt het wel, want ik heb al diverse donaties ontvangen van mensen die ik helemaal niet ken. Die moeten het dus op de een of andere manier ergens gelezen of gehoord hebben. Geweldig om te merken dat wildvreemden je actie een warm hart toedragen en steunen. Dat doet me echt goed!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten