zondag 24 februari 2013

Mooie opbrengst inzameling bij MTB-tocht op 17 februari

nog rustig een 1/2 uur voor aanvang; de vlag hangt al.
Van Toerclub Nuenen, waar ik al jaren lid van ben, kreeg ik de mogelijkheid om bij de inschrijving van hun MTB-tocht "Dak van Brabant" aandacht te vragen voor mijn actie en een inzameling te houden. Op zondag 17 februari was ik daarom om 7.30 uur aanwezig om een grote vlag van de Nierstichting op te hangen (op de foto links te zien) en twee donatieboxen op de inschrijftafel neer te zetten. De vrijwilligers die de inschrijving deden wisten van mijn actie en hebben deze ochtend ook actief bijgedragen aan het attenderen van de deelnemers op de actie en de mogelijkheid iets te doneren. Ingrid, Maarten en Peter bedankt voor jullie inzet!

de eerste deelnemers staan te wachten
Toen bleek dat het aanspreken van de deelnemers door mij van achter de tafel niet zo goed werkte, ben ik naar buiten gegaan, waar ruim 1,5 uur lang een lange rij mensen stond om binnen te komen (wat wil je met ruim 900 deelnemers!) en heb ik in de deuropening zo'n beetje iedere deelnemer individueel aangesproken, gewezen op mijn actie, een flyerstrookje uitgereikt en gewezen op de mogelijkheid iets te doneren (bijvoorbeeld van het wisselgeld) bij de inschrijftafel. Door de persoonlijke benadering en doordat men in de wachtrij de tijd had het strookje te lezen, denk ik dat er meer mensen uiteindelijk een donatie hebben gedaan. Ik heb wel bijna 2 uur kou geleden, maar de opbrengst maakte het allemaal de moeite waard.

Het resultaat van deze ochtend: een heel erg mooi bedrag van 248,14 euro !!!!
Alle deelnemers en vrijwilligers bedankt daarvoor!


Het wordt te druk, petje op en naar buiten toe!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten