maandag 4 februari 2013

Veiling van olieverf schilderij 140x70cm

Mijn creatieve collega Berry schildert af en toe in zijn vrije tijd en heeft een tijdje terug een schilderij gemaakt. En geheel toevallig, maar niet minder toepasselijk, blijkt het een schilderij van een fiets te zijn. Hij stelt dit schilderij ter beschikking aan mijn actie voor de Nierstichting. Dank je Berry, echt een mooi gebaar!

Ik ga dit schilderij nu veilen en de opbrengst komt volledig ten goede aan de Nierstichting. Wil je dus een bijdrage leveren c.q. een donatie doen en wil je er iets leuks voor terug, dan is dit het moment. Vanaf nu is de veiling geopend. Het schilderij gaat naar de hoogste bieder. Aangezien er via mail geboden moet worden en dit dus niet transparant zichtbaar is voor anderen, zal ik regelmatig een update geven van de hoogste bieding tot dan toe, zodat je weet over welk bedrag je nog heen moet gaan om het schilderij te krijgen. Zie voor de verdere "spelregels" verderop in dit bericht.

Info over het schilderij
  • Schilderij op canvas doek
  • Gemaakt in olieverf
  • Afmetingen: 140 cm hoog, 70 cm breed
Doe een bod!

De spelregels:
Startdatum veiling: 4 februari 2013 om 21.30 uur
Veiling eindigt: 4 maart 2013 om 21.30 uur
  • Het schilderij is voor de hoogste bieder.
  • Bieden kan door een mail te sturen naar stelvio.actie@gmail.com met als onderwerp "schilderij".
  • Communicatie over de biedingen doe ik via
    - Facebook (alleen voor FB-vrienden)
    - Twitter (https://twitter.com/frankpas) met #stelvioactie
    - Dit blog
  • De hoogste bieder krijgt persoonlijk bericht; tevens wordt bekend gemaakt wat het hoogste bod was en eventueel de naam van de bieder (mits hij/zij daar toestemming voor geeft).
  • Betaling vindt plaats, nadat de bieder van mij bericht heeft gehad, door het doen van een donatie ter hoogte van het bod, op mijn actiepagina bij de Nierstichting.
  • Gedane donaties kunnen niet teruggedraaid worden.
  • Het schilderij wordt niet opgestuurd (om beschadiging tijdens het transport te voorkomen), maar kan in overleg worden afgehaald bij Berry (in Nijkerk), bij mij (in Nuenen) of op een van de Sogeti kantoren. Als het op de route ligt bezorg ik het eventueel ook nog bij je thuis (niets is me teveel ;-) ).
  • In gevallen waarin de spelregels niet voorzien beslist de jury en dat ben ik :-)
Laat je van je goede kant zien en doe nu een bod!
Stuur deze link ook door aan je vrienden, familie, collega's of kennissen waarvan jij denkt dat ze mijn actie en de Nierstichting een warm hart toedragen.

Kijk voor meer informatie over mijn actie elders op dit blog of op mijn actiepagina www.geef.nl/frankpas

Alvast bedankt voor je bod of gewoon een donatie!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten