zaterdag 16 februari 2013

Nieuw schilderij te koop! Nu abstract en aansprekend voor een breed publiek.


Mijn collega Berry heeft me een nieuw schilderij aangeboden dat ik kan veilen voor mijn actie. Ik denk dat dit schilderij bij een groter publiek in de smaak valt omdat het abstract is en door de kleurstelling in menig interieur heel goed kan passen.

Het is een olieverf schilderij op canvasdoek, afmetingen 120 cm breed x 100 cm hoog.

 Er hoeft geen lijst omheen, je kunt het zo ophangen.

Uiteraard heb ik bepaalde verwachtingen over de prijs die voor dit schilderij haalbaar moet zijn, maar ik zal deze keer geen minimum bod vragen en de "marktwerking" z'n werk laten doen. Ik houd me wel het recht voor om te besluiten het schilderij uiteindelijk niet te verkopen als de biedingen tegen vallen.

In tegenstelling tot het vorige schilderij denk ik echt dat dit iets is waar toch echt belangstelling voor zal zijn. Doe dus een bod en misschien ben jij binnenkort de eigenaar van dit kunstwerk!

Bieden kan via mail naar: stelvio.actie@gmail.com of naar mijn privé mailadres. Ook biedingen via Facebook worden geaccepteerd :-) .

Geen opmerkingen:

Een reactie posten