vrijdag 7 juni 2013

Morgen vertrekken we naar Italië

Zaterdag 8 juni vertrekken we al vroeg (6.00 uur) richting Bormio, Italië. Vandaag de auto geruild met mijn collega André zodat we meer ruimte hebben en alles gemakkelijk mee kunnen nemen. André bedankt!!

Emil heeft ook zijn auto geruild met Johan, die helaas zelf niet mee kan. Zo hebben we twee bijna identieke auto's (Peugeot 5008 en Citroën C4 Picasso). Alex rijdt ook, maar dan in zijn eigen Alfa Romeo Mito en die proppen we ook helemaal vol bagage. Ja je neemt wat rotzooi mee als je een week gaat fietsen en je niet weet wat het weer gaat doen :-). Dat betekent zowel zomer- als winterfietskleding mee en dan liefst 2 setjes. En niet te vergeten de sportvoeding, reepjes, gelletjes, poeder (om sportdrank te maken), krentenbollen etc.
 Ook nog een setje reservewielen voor het geval er iets kapot gaat, je weet maar nooit.

PP rijdt morgen niet mee, die had het te druk met werk en moet vandaag nog iets afmaken . Daarom komt hij zondag naar Italië gereden. Hoe het programma er de komende week uitziet weten we nog niet. We bekijken dat van dag tot dag, afhankelijk van het weer. De verwachtingen veranderen van uur tot uur. Het ziet er nu al beter uit dan toen ik vanmorgen keek. Zoals het er nu naar uit ziet lijkt woensdag de beste dag voor de Stelvio. De andere dagen fietsen we ook, alleen dan over andere bergen, zoals de Gavia en Mortirolo.

Er zijn 3 laptops mee en ik heb mijn iPad bij me, dus als ik 's avonds niet te uitgeteld ben probeer ik dagelijks onze belevenissen in het blog te zetten zodat jullie kunnen lezen hoe het ons vergaat. Lukt het niet elke dag, dan toch minimaal om de dag :-).

We hebben er zin en zijn er klaar voor! En we weten waar we het voor doen. Tot en met vandaag is er al 6.438 euro aan donaties binnen gekomen en daar komt zeker nog wat bij. Dat is toch niet te geloven?! Wat een mooi bedrag. Ik ben benieuwd wat het eindbedrag wordt, maar dat weet ik waarschijnlijk eind juni pas.

Je hoort nog van me. Tot snel! Ciao ciao!

1 opmerking:

  1. Ook een leuke oefening..Solden weinig bochten, goed voor de mentale voorbereiding :-)

    Succes!
    Johan Roubos

    BeantwoordenVerwijderen